?

Log in

No account? Create an account
 
 
22 April 2008 @ 11:02 pm
I know my heart and it will never change  
LOOK WHAT I GOT
FROM THE POST
OFFICE TODAY!~♥


Meme I got from alabapoy!~

WHAT'S IN YOUR BAG MEME


Yay for free Cadbury bag!





1. Fibrella black umbrella
2. Last sem's filecase packed with CW10 and ENG11 readings
3. Last sem's notebook which I don't use this summer but I bring anyway haha
4. Post office receipt of Code Geass Figure Meister yeeeeaaaahhh
5. Handkerchief I used today
6. My lovely cheap P40 wallet!
7. Chinese coin purse I got from Hong Kong

I don't have much stuff in my bag, haha.


Another meme, this time from aoimidori~

Comment with a pairing and a prompt and I will write you a line of fic.

There's another fanfic meme I wanted to do but am too lazy to. XD

Yeah, this post is basically spazz and meme spam. ^O^

Oh! Before I end, if you haven't voted, please do! ^O^ I'd like to learn what we can fangirl about together~

Mood: sore
Music: It's Happy Line -YUI
 
 
 
jenipot06 on April 22nd, 2008 03:56 pm (UTC)
We have the same kind of notebook. Lol.
Bakang Batugan: Sorekyoy on April 22nd, 2008 04:13 pm (UTC)
YEEEEAAAAHHHH!

It became popular for a while, didn't it?
Lira: runningseikochan on April 22nd, 2008 05:02 pm (UTC)
Congrats on the figurine! *O*

Haha, I'mma do that meme tomorrow. And the fanfic one, too.

Hm ... *randomly picks couple from your other meme* L/Misa. Prompt: chatrooms.
Bakang Batugan: Sexykyoy on April 22nd, 2008 05:06 pm (UTC)
Thank you, I love them! ^O^

Yay, meme!

I'll get reply with a line of fic asap, once I get my creative juices running~ *brainstorms*
(no subject) - seikochan on April 22nd, 2008 05:14 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kyoy on April 22nd, 2008 10:07 pm (UTC) (Expand)
Hibiki/Dita (Vandread) - kyoy on April 23rd, 2008 10:02 am (UTC) (Expand)
Re: Hibiki/Dita (Vandread) - kyoy on April 23rd, 2008 10:07 am (UTC) (Expand)
Re: Hibiki/Dita (Vandread) - seikochan on April 23rd, 2008 10:50 am (UTC) (Expand)
Re: Hibiki/Dita (Vandread) - kyoy on April 23rd, 2008 03:26 pm (UTC) (Expand)
L/Misa (Death Note) - kyoy on April 22nd, 2008 10:48 pm (UTC) (Expand)
Re: L/Misa (Death Note) - seikochan on April 23rd, 2008 10:48 am (UTC) (Expand)
Re: L/Misa (Death Note) - kyoy on April 23rd, 2008 03:02 pm (UTC) (Expand)
Re: L/Misa (Death Note) - seikochan on April 23rd, 2008 03:17 pm (UTC) (Expand)
Re: L/Misa (Death Note) - kyoy on April 23rd, 2008 03:24 pm (UTC) (Expand)
Re: L/Misa (Death Note) - seikochan on April 23rd, 2008 03:31 pm (UTC) (Expand)
Re: L/Misa (Death Note) - kyoy on April 23rd, 2008 10:14 pm (UTC) (Expand)
Re: L/Misa (Death Note) - psychedelic_aya on April 23rd, 2008 03:16 pm (UTC) (Expand)
Re: L/Misa (Death Note) - kyoy on April 23rd, 2008 03:19 pm (UTC) (Expand)
Re: L/Misa (Death Note) - seikochan on April 23rd, 2008 03:19 pm (UTC) (Expand)
drksmsacla on April 22nd, 2008 05:02 pm (UTC)
I lol at the free cadbury bag. swerte ka maganda ung nakuha mo! (we usually get the pink ones or sumting)

gasp I am envious hate you with every bone in my body right now... first the umbrella... now the gashapon... askldfjds;lkfjsdf;lk


FOR THAT I WANT BOSSXAERA FIC NOWZAAAAAA.

plus astralXaera too.... and a jynoXsolae?!?!
mwahahaahahaha

(you did not mention a maximum number of pairing. so there.)

the prompt is GIVING to the lesser fortunate aka sacla
Bakang Batugan: WHUTkyoy on April 22nd, 2008 05:08 pm (UTC)
Lol at your bitterness on the umbrella. You won't buy the gashapon, so I can sell it to others now?

(Oo nga no, oh well haha)

OMG JYNO SOLAE ANG EVIL MOOOOO. *STABS*

I'll reply with the fics later haha.
(no subject) - sacla on April 23rd, 2008 02:58 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kyoy on April 23rd, 2008 06:58 am (UTC) (Expand)
(no subject) - psychedelic_aya on April 22nd, 2008 10:57 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kyoy on April 22nd, 2008 11:02 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - psychedelic_aya on April 22nd, 2008 10:58 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - sacla on April 23rd, 2008 02:55 am (UTC) (Expand)
Jyno/Solae (Twisted Fantasy) - kyoy on April 23rd, 2008 07:09 am (UTC) (Expand)
Re: Jyno/Solae (Twisted Fantasy) - sacla on April 23rd, 2008 07:56 am (UTC) (Expand)
Re: Jyno/Solae (Twisted Fantasy) - psychedelic_aya on April 23rd, 2008 03:18 pm (UTC) (Expand)
Re: Jyno/Solae (Twisted Fantasy) - psychedelic_aya on April 23rd, 2008 03:18 pm (UTC) (Expand)
Re: Jyno/Solae (Twisted Fantasy) - kyoy on April 23rd, 2008 03:20 pm (UTC) (Expand)
Boss/Aera (Twisted Fantasy) - kyoy on April 29th, 2008 06:37 am (UTC) (Expand)
Re: Boss/Aera (Twisted Fantasy) - sacla on April 29th, 2008 06:51 am (UTC) (Expand)
Re: Boss/Aera (Twisted Fantasy) - kyoy on April 29th, 2008 07:01 am (UTC) (Expand)
Astral/Aera (Twisted Fantasy) - kyoy on April 29th, 2008 09:04 am (UTC) (Expand)
Re: Astral/Aera (Twisted Fantasy) - sacla on April 29th, 2008 09:23 am (UTC) (Expand)
Re: Astral/Aera (Twisted Fantasy) - kyoy on April 29th, 2008 09:57 am (UTC) (Expand)
Re: Astral/Aera (Twisted Fantasy) - psychedelic_aya on April 29th, 2008 11:41 am (UTC) (Expand)
Re: Astral/Aera (Twisted Fantasy) - kyoy on April 29th, 2008 11:58 am (UTC) (Expand)
angel_of_summer on April 22nd, 2008 07:11 pm (UTC)
Cute figurine, he has an oddly gentler face in figurine form. 8D;;

Oooh, could I do a what's in your purse meme?... And not my backpack because it's all boring? ~~

Hmm. Tamaki x Haruhi...and um, prompt is summer time. Yesh.

Bakang Batugan: Confusedkyoy on April 22nd, 2008 10:04 pm (UTC)
Who are you talking about, Lelouch? (The black haired guy?)

Sure! You could do your purse if you want~

I'll get back with you on the fic. ^O^
(no subject) - angel_of_summer on April 23rd, 2008 05:21 am (UTC) (Expand)
彩: Hikki - Megaphonepsychedelic_aya on April 22nd, 2008 10:55 pm (UTC)
UHO! ;D Congrats on your package in the mail, darling! I want to see your collection once I raid head over to your house once again someday, lol. XD;

And lol why does your bag have so little stuff in it. D: (I think I should do this meme so that I'll be forced to fix the contents of my bag.)

XDDD;;;

AND YES

A PAIRING!

Pairing: AyuHiyo, AstralxHikari, AstralxCerridwen (choose any)
Prompt: the cold tiled floor

;D
彩: Aya Hirano - Lollipoppsychedelic_aya on April 22nd, 2008 10:56 pm (UTC)
Or if you want, you know, choose them all? (The fics I mean.)

ILUUU~~~ <3

;;;D
(no subject) - kyoy on April 22nd, 2008 11:02 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - psychedelic_aya on April 22nd, 2008 11:05 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kyoy on April 22nd, 2008 11:16 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - sacla on April 23rd, 2008 02:53 am (UTC) (Expand)
(no subject) - sacla on April 23rd, 2008 02:52 am (UTC) (Expand)
Ayumu/Hiyono (Spiral) - kyoy on April 24th, 2008 11:33 pm (UTC) (Expand)
Re: Ayumu/Hiyono (Spiral) - psychedelic_aya on April 24th, 2008 11:42 pm (UTC) (Expand)
Re: Ayumu/Hiyono (Spiral) - kyoy on April 25th, 2008 05:58 am (UTC) (Expand)
Astral/Cerridwen (Twisted Fantasy) - kyoy on April 29th, 2008 12:15 pm (UTC) (Expand)
Re: Astral/Cerridwen (Twisted Fantasy) - psychedelic_aya on May 24th, 2008 01:02 pm (UTC) (Expand)
Re: Astral/Cerridwen (Twisted Fantasy) - kyoy on May 25th, 2008 12:30 am (UTC) (Expand)
Astral/Hikari (Twisted Fantasy) - kyoy on May 24th, 2008 06:17 am (UTC) (Expand)
Re: Astral/Hikari (Twisted Fantasy) - psychedelic_aya on May 24th, 2008 01:03 pm (UTC) (Expand)
Re: Astral/Hikari (Twisted Fantasy) - kyoy on May 25th, 2008 06:47 am (UTC) (Expand)
Re: Astral/Hikari (Twisted Fantasy) - kyoy on May 25th, 2008 06:51 am (UTC) (Expand)
n: happy happy <3 <3narugami on April 22nd, 2008 11:18 pm (UTC)
Congratulations on your new figure XDDD
Bakang Batugan: Emptykyoy on April 22nd, 2008 11:21 pm (UTC)
Thank you! ^O^
sipping cactus brandy from a china spoonstar_flare on April 23rd, 2008 02:28 am (UTC)
Cadbury bag! Lol.

Rudy/Cecilia. Go! XD
DO MORE FANFIC MEMES, THE WORLD WILL BE A BETTER PLACE.

sipping cactus brandy from a china spoonstar_flare on April 23rd, 2008 02:39 am (UTC)
PS. Prompt: Uhhhh headbands
Rudy/Cecilia (Wild Arms) - kyoy on April 25th, 2008 01:40 pm (UTC) (Expand)
Re: Rudy/Cecilia (Wild Arms) - star_flare on April 26th, 2008 04:14 am (UTC) (Expand)
Re: Rudy/Cecilia (Wild Arms) - kyoy on April 26th, 2008 05:59 am (UTC) (Expand)
Re: Rudy/Cecilia (Wild Arms) - psychedelic_aya on April 27th, 2008 08:12 pm (UTC) (Expand)
Re: Rudy/Cecilia (Wild Arms) - kyoy on April 27th, 2008 10:27 pm (UTC) (Expand)
just once (then) 한번도。: lc :: hankyon :: dont stop loving (me)aoimidori on April 23rd, 2008 04:31 am (UTC)
otani/risa -- in the near future. :DDDDD
dark_depthdark_depth on April 23rd, 2008 11:43 am (UTC)
this will make you happy. i think...

r!sakura/r!syaoran (trc) gasp! is ally asking for HET? omg!

syaoran remembers sakura way before. ZOMG! ANGST!
Bakang Batugan: Surprisedkyoy on April 23rd, 2008 10:19 pm (UTC)
Lol, there's a r!Sakura too? I guess that explains this image.

Um, I can't write the fic in the context you're thinking since I don't know about the world of clones and such yet but I'll write you one as soon as I think of something~
(no subject) - dark_depth on April 24th, 2008 10:17 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kyoy on April 24th, 2008 10:52 pm (UTC) (Expand)
anrizanriz88 on April 26th, 2008 01:51 pm (UTC)
I can't believe your things are actually organized na! HAHAHA! ME PROUD! And, pareparehas tayo ng notebooks! Pati si Sacla loose leaf din notebook niya. =)) Ang galing!!!
Bakang Batugan: Amusedkyoy on April 26th, 2008 10:20 pm (UTC)
Haha, inayos ko lang yan para sa picture. XD

Sumkiat ata yung notebook na yan eh haha. Yay or same notebooks! Galing! ^O^
(no subject) - anriz88 on April 27th, 2008 03:13 am (UTC) (Expand)
freon icetani: watching you!slasher_forever on April 30th, 2008 02:09 pm (UTC)
ooh. guess why I'm commenting here? XD

fic meme! (since you asked for it!)

Fai/Kurogane (cotton candy)
Eldel/Freon (northern lights)
Orel/Freon (wind/ wind chimes)
Yuuji/Shana (fish)


YAY! go kyoy! and btw, I posted more fics for the meme at my journal! XD
Bakang Batugan: YAYkyoy on April 30th, 2008 02:11 pm (UTC)
Yay meme! I'll get on those as soon as I can!

Alrighty, checking your LJ now.

Wah, your OL but my YM sucks right now orz.
Kurogane/Fai (Tsubasa) - kyoy on May 24th, 2008 06:47 am (UTC) (Expand)
Re: Kurogane/Fai (Tsubasa) - slasher_forever on May 25th, 2008 06:42 am (UTC) (Expand)
Re: Kurogane/Fai (Tsubasa) - kyoy on May 25th, 2008 06:48 am (UTC) (Expand)