?

Log in

No account? Create an account
 
 
13 June 2012 @ 04:04 am
Skyway avenue  
Mom talked to me about finding a boyfriend online and I told her it was stupid, just to drop a conversation that will drag on and exhaust me when I have more than enough to tire me out already. Some people give couples shit for being together because of reasons like being of the same gender, having age differences, etc. But honestly, why does anything matter? I know a couple who met online and despite a 5-year age gap, they worked through a long-distance relationship by meeting up every weekend or so, they are happy, and they are in love. That's just one couple. So what if things don't work out? If they die in the next nanosecond, at least they'll die happy.

Mood: why not
Tags:
 
 
 
jilehjileh on June 13th, 2012 06:55 am (UTC)
what is this, you found a boyfriend online?! amputa! ako lang dapat minamahal mo CHOS GROBAN

i miss you like crazy, even more than words can saaaaay
Bakang Batugan: Dramatickyoy on June 13th, 2012 08:32 am (UTC)
Omg no Jill, YOU'RE THE ONLY ONE!!1!

Suits in less than 48 hours, HELP
drksm: Super Rafasacla on June 16th, 2012 02:45 pm (UTC)
WHAT IS THIS INFIDELITY. HIDING UNDER COMMENTS ABABABABABA
Bakang Batugan: Defensivekyoy on June 16th, 2012 03:19 pm (UTC)
OH MY GOD HOW DARE YOU DO THIS ON MY OWN LJ

DECEPTION! DISGRACE!

I AM DISTRAUGHT /WRISTS
jilehjileh on June 19th, 2012 05:56 am (UTC)
labyu kiss
meicdon13 on June 14th, 2012 12:24 pm (UTC)
Don't hate me but my first reaction was, "You found a boyfriend online??????? WHEN DID THIS HAPPEN"

But hurr ignore your mom. There are just some things that parents won't get about our generation. Just be careful — it's really easy to fake stuff if you're just online.
Bakang Batugan: Amusedkyoy on June 14th, 2012 01:41 pm (UTC)
Lmao noooo. Omg why do people keep getting this idea, I fail at expressing my feelings ahaha. Just the general concept :)
meicdon13 on June 14th, 2012 02:02 pm (UTC)
That's what it seemed liiiiiiike =))
purachina87 on June 15th, 2012 01:57 am (UTC)
Kyooyyyy. /hugcling

omg, what the freak? My mom has never done that with me.

Sorry to hear that she is pestering you about it.
Bakang Batugan: Relievedkyoy on June 18th, 2012 03:47 pm (UTC)
Haha, it's okay. She wouldn't be my mother otherwise. And they lived in a more orthodox(?) time so, yeah.

I miss you, Chelly! Did you get my greeting? I wanted to make you sth, but I have no time :( I hope you had a great birthday! ♥
purachina87 on June 18th, 2012 09:58 pm (UTC)
I don't think so.. ;3;

I did have a good birthday. <33
drksm: Awww - St. Berrysacla on June 16th, 2012 02:50 pm (UTC)
WHERE IS THIS MOOD THEME FROM? /spam

Parents. Nuff said.

But people in general just likes to make HASTY GENERALIZATIONS and is just one of the reasons that makes the world stupid as it is. Especially about couples. #Harshstupidreality
Bakang Batugan: Candidkyoy on June 18th, 2012 03:48 pm (UTC)
Here! I wanna change it to an animated Harvey/Mike, but I don't see it yet huhu. Maybe someday, I'll make my own xD

Sigh, yeah. So sad, but true :(