?

Log in

No account? Create an account
 
 
14 May 2008 @ 06:48 am
Let me heal you!  
I-I THINK I'M GOING TO DIE. ELEVEN ICONS AND THE REMINDER ISN'T POSTED YET. OMG, I LOVE YOU, filgaia_itest! ♥♥♥♥

So this post won't be entirely spam—although that was the whole point of posting in the first place—let me procrastinate my CW10 readings and my ENG11 exam.

THANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMFORTING COMMENTS LAST TIME. ♥♥♥♥

I was so upset that time that when I posted it, I didn't plan to reply at all if anybody commented but you're all so sweet and uwaaaa~ I just can't resist thanking you you all. So yeah, thank you so much again! <3

I guess when you start saying "fuck", people start worrying eh? XD

I had the best day of my summer classes yesterday. Our CW10 prof walked-out on us so we got a free cut. I was one hour late for the most boring class in the universe only to find out I got a 1.25 in my last exam, yay! Then I met up with vermicide and moniqcrisos to help them sneak into the main library. Toured them around and treated them to ice cream. Then we saw bauuu afterwards. Too bad jileh couldn't make it though!

After reuniting with my high school friends, I met up with the wonderful gals of AME. (Yes, everyone there was either female, lesbian or gay enough to be a girl—except for non_malarkey maybe XD) for an ice cream date. It was fun hanging out with them again, it's been ages since I properly dropped by the tambayan. Usual confe in the evening wrapped it up lulz.

Now guess why yesterday totally made me feel better? :3

I loved Code Geass episode 6! Nunally was Euphie-ish (huhuhuhu, hope she won't have her heart broken if the Elevens don't approve of her plan) so I don't be surprised if I suddenly ship the Lamperouge siblings—INCEST OH YEAH AYA BE PROUD OF ME, Kallen kicked ass like whoa, Rollo (I like this spelling okay?) finally gained my approval, Schneizel/Lloyd was amusing, Llyod was hilarious and Lulu was just so precious. *hugs Lulu-chan*

On other animu news, I finally started reading Kobato thanks to Sachi. Scanlations are still up to Drop 6 only right? Anyway, Kobato is adorable. ♥ Reminds me of psychedelic_aya only more gullible and more lovable. XD

psychedelic_aya, sm16, star_flare and I are watching serenityrages's play this Friday, so excited to finally visit Ateneo since college started. Hope to meet the COWs again~

Oh, and I changed my profile layout. :3

Anyway, I better get started on school work. It's the last day of summer classes today, yay!

 
 
 
Lira: hugglesseikochan on May 13th, 2008 11:33 pm (UTC)
Aw, glad you're feeling much much better, sweetie! See? Ice cream solves everything. Yay for ice cream dates~!!! \o/

Haha, non_malarkey's the only exception. XDDDDDD It was great meeting up with everyone again, especially if you have nothing to do but to sit around on the computer all day. Which isn't really a bad thing, but a change of pace every once in a while is great.

EPISODE 6~!!! The only Code Geass episode I've watched properly so far. Manly tears were shed, Rollo became hot in my eyes, everyone was fsking amazing (except maybe for that spazzy old guy escorting Nunnally - Suzy gets points for the plugsuit) and I already ship the Lamperouge siblings. ♥~ I need more doujin of them that isn't pr0n.

Fudge, I need to update my profile layout, too. -.-

YAY IT'S THE LAST DAY OF YOUR CLASSES Shugo Chara tiem, y/y?
Bakang Batugan: Lovekyoy on May 14th, 2008 12:04 pm (UTC)
Thank you so much dearest! ♥ YAY FOR ICE CREAM DATES!

Yeah, it's not really a bad thing to have internet connection and stuff but human contact is also essential!

Manly tears were shed, Rollo became hot in my eyes, everyone was fsking amazing (except maybe for that spazzy old guy escorting Nunnally - Suzy gets points for the plugsuit) and I already ship the Lamperouge siblings. ♥~
I AGREE WHOLE-HEARTEDLY WITH ALL OF THIS. ^O^

I want non!pron doujin of Lamperouge sibling love too! *will search the web intently and keep her eyes open*

If you need help with picking a new layout, I'm always here. :3

YAY! But our CW10 prof extended uhuhuhu. Ooooh Shugo Chara! When is the cosplay, btw?
Lira: toysseikochan on May 14th, 2008 09:53 pm (UTC)
YAAAAAAAAAY I shall teach you all the joy of caramel ice cream! >O

I actually have one which kinda implies it, but it's untranslated and has a bit of Suzy in it, too, so ... RAIBARU RABU RABU! But, yes, I'd also like to find more of such doujin. ♥~

Thank you, loooove! <333333

We must decide on a date. Once dates are decided, everything will fall into place. o/ Kayo, when are you guys good to go?
Bakang Batugan: Blisskyoy on May 15th, 2008 02:56 am (UTC)
B-but I don't like caramel. Too sweet for my throat. D:

Oooh, can you link it to me please? :3 I'd like to find some scanlated ones though. XD *still searching*

You're welcome! ^O^

I leave the dates up to you. I'm pretty much available. I hope so anyway. But I usually figure something out to make things work.
Lira: doushiteseikochan on May 15th, 2008 03:25 am (UTC)
Eeeeh~ But it's so delicious~! Look, I even got Tatay and sappherine to get another scoop just for it. XD

Erk, did the link go through? I think I added one in the original reply, but here it is: http://www.fakku.net/viewmanga.php?view=1113

Don't be fooled by the site, it really is non-hentai.

Yeah, me too~ We must talk with sappherine, psychedelic_aya and sm16. >O
eliseasaccharinelife on May 14th, 2008 03:01 am (UTC)
1.25 OMZ! XD good job ahaha.

wth bea ang aga mo gumising =.=
Bakang Batugan: Simplekyoy on May 14th, 2008 11:58 am (UTC)
Thanks! Pero after today's exam, ewan ko na. 30 points on Information for Foreigners? UWA.

Haha. 5am ako gumising kanina kasi sabi ko mag-aaral ako. I ended up surfing the web. XD
sipping cactus brandy from a china spoon: ella: wthstar_flare on May 14th, 2008 05:40 am (UTC)
*surrounded by Paulinians who are already well-acquainted with each other* I WILL BE SHY AND QUIET AND ANTISOCIAL, I GUARANTEE.
Bakang Batugan: Amusedkyoy on May 14th, 2008 12:01 pm (UTC)
WE'LL BREAK YOU OPEN AND WILL HAVE YOU CHATTING AIMLESSLY BY THE END OF THE NIGHT!

Though from what I know so far about you, I highly doubt that ahaha.
sipping cactus brandy from a china spoon: haruhi: objection!star_flare on May 14th, 2008 10:21 pm (UTC)
Quote:

Though from what I know so far about you, I highly doubt that ahaha.

This is disturbing me. Lies! Misconceptions! I swear I'm really really shy and quiet. And bored-looking.

Btw what time and where should we meet? And what time are you guys leaving?
Bakang Batugan: Mysteriouskyoy on May 15th, 2008 02:19 am (UTC)
Haha, I meant that I highly doubt we'll have you chatting cheerfully by the end of the night. I always found you as an introvert. :3 (Lol me and my failure at words.)

Um I guess let's meet around 6 at the play area? (Lol, sounds like a fast food play area or something.) I don't even know where it is yet orz. *yms Rage*) I plan to spend as much time with you as possible, yay! so the latest possible, I guess. (I don't know what time that is exactly.)
sipping cactus brandy from a china spoon: edgeworth: fufufustar_flare on May 15th, 2008 05:05 am (UTC)
Lol.

If you want, we can meet in McDo/Katipunan and we can go to the venue together? :P
Bakang Batugan: Hopefulkyoy on May 15th, 2008 05:09 am (UTC)
Sounds good. :3
Ronnon_malarkey on May 14th, 2008 08:32 am (UTC)
I've got long hair :D lol D: Yeah, it was nice hanging out with you guys, maybe it should happen more often? :3
Bakang Batugan: Cactuskyoy on May 14th, 2008 11:59 am (UTC)
Haha, does that make you a girl?

Yeah, it was! Must do it again soon~ ^O^
langit!: live evil [lelouch g-ass]alabapoy on May 14th, 2008 10:10 am (UTC)
NOOOOOOO ROLO/NUNNALLY PLOX
Bakang Batugan: Sarcastickyoy on May 14th, 2008 11:59 am (UTC)
HINDI, ORIGINAL LAMPEROUGE INCEST FTW!
Lira: gaaayseikochan on May 14th, 2008 09:48 pm (UTC)
I PROPOSE A THREESOME. LELOUCH/NUNNALLY/ROLLO.

(Icon semi-related. I need Geass icons, and space for them, too. ;A;)
Bakang Batugan: Fascinatedkyoy on May 15th, 2008 02:39 am (UTC)
I APPROVE. ^O^

(I told you you'd be running out of icon space soon! Sucks, no? ;____;)
Lira: technologyseikochan on May 15th, 2008 03:28 am (UTC)
INCESTUAL THREESOMES FTW. *A*

(Yeaaaaaah~ I still have space for a few, but it looks like I'm going to have to replace some of them soon. ToT)
Lira: chuuseikochan on May 15th, 2008 12:52 am (UTC)
Bakang Batugan: Kiddiekyoy on May 15th, 2008 03:08 am (UTC)
OKAY. I NOW APPROVE. ^O^

BUT I FAVOR OT3 MOAR. LAMPEROUGE OT3 PLZ.
Lira: kinky shizseikochan on May 15th, 2008 03:31 am (UTC)
Aren't they just so precious? Lulu must be the luckiest big brother in the woooooorld~

I'm still waiting on Dark Nunnally's appearance - her appearance will complete the trio of Geass siblings. I squee at the mere thought of it.
Bakang Batugan: LOLkyoy on May 15th, 2008 05:26 am (UTC)
He must be! ^O^

I can't wait til Nunally starts laughing evilly too! ^O^ There's a Lulu/Zero in everyone~

PS, Damn, that icon is hot. I always believed Matt/Mello was the hottest couple in Death Note. ♥
Lira: deviousseikochan on May 15th, 2008 06:33 am (UTC)
Ugh, I'd love to see/hear Nunnally laugh the way Lulu does. I can see her clutching the arms of her wheelchair, both eyes gleaming with her Geass, smirking first and then throwing her head back in a full-out Zero cackle.

And hell yeah, they're fsking hot. They're one of the yaoi couples I've actively sought fanfiction and doujin for just to see them together. ♥♥♥~